2011. október 31., hétfő

62-68-as rugi - Jelenlegi ára: 200 Ft

Köszöntelek az oldalamon !!
 Szekrényeket ürítettem , nagyon sok mindent találtam amit mi már nem használunk, vagy ki nőttünk. Minden darabra nagyon vigyáztunk. Használatból adódóan előfordulhat minimális bolyhosodás vagy talán egy kis folt de nem jellemző. Minden darabra nagyon vigyáztunk. Nem leharcolt darabok. Elő forduló márkák : Mexx, Next, Tu, Brendon, m, Kenguru gold, Cherokee, Disney, H&M, George..... stb. Fotózás közben mindegyiket átnéztem . Ha  nem vettem észre valamit akkor kérlek szólj , mindent meg lehet beszélni. Mérni sajnos nincs időm , úgy hogy inkább kérdezz . Igyekszem mindig pontosan feltüntetni, fényképezni az esetleges hibákat. Ha probléma mentessen megérkezik a csomag akkor kérlek értékelj. Fizetés: Banki átutalásra (közleményben felhasználó névvel). Postára két alkalommal megyek egyszer méretni s egyszer feladni . Postaköltséget nem áll módomban kipótolni !!!!!
Csak ajánlottan postázok , mert az nyomon követhető !!!! Az ajánló szelvényeket 2 hétig őrzöm meg!!
Lehetőséged van a személyes átvételre Pécsen, előre egyeztetés után(lakcímen, mert 2 picivel vagyok itthon). Az adás-vétel lebonyolítására 1 hét áll rendelkezésre. Ha ezen ideig nem jelentkezel akkor sajnos negatív értékelés mellet ujjra hirdetem a terméket.
Ha netán bár mi kérdésed van szívesen válaszolok !
Nézd meg a többi aukciómat is !
Köszönöm, hogy időt szántál rám.
Sikeres licitálást !!!
Kata



Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2011-11-08 14:40
. 62-68-as rugi - Jelenlegi ára: 200 Ft

Fontos